ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

+420 725 735 110

info@sofira.cz

Reklamační podmínky

  • Úvod
  • Reklamační podmínky

Poškozená zásilka:

Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@sofira.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.

 

Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.

K reklamaci prosím využívejte primárně e-mail, snažíme se reagovat nejpozději do 24 hod.

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO): 

Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!

 

Adresa pro zaslání zboží:

Super-Lock s.r.o.

Kodaňská 1007/40, 

Praha 10

101 00

 

Děkujeme 

Sofira.cz

Rychlá navigace

Informace pro Vás

Kontakt

Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 40
101 00 Praha 10
IČ: 28419375, DIČ: CZ28419375

tel.: +420 725 735 110

info@sofira.cz

Platební brána ComGate