Reklamační podmínky
- Úvod
- Reklamační podmínky
Poškozená zásilka:
Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@sofira.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.
Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.
K reklamaci prosím využívejte primárně e-mail, snažíme se reagovat nejpozději do 24 hod.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO):
Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!
Adresa pro zaslání zboží:
Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 1007/40,
Praha 10
101 00
Děkujeme
Sofira.cz